Moduł edukacyjny na zajęcia w przedszkolu z wykorzystaniem długopisów 3D Banach.
Kodowanie z długopisem 3D Banach to logiczna gra, która składa się z pakietu materiałów, kartonów, planszy oraz długopisu 3D. Przeznaczona jest na zajęcia grupowe oraz indywidualne. Przedszkolaki bawiąc się, rozwiązują zagadki i wymyślają kody, korzystając przy tym z najnowszych narzędzi, jakim jest długopis 3D.
W SPRZEDAŻY OD WRZEŚNIA !
Kreatywna edukacja dzieci przedszkolnych z długopisem 3D Banach!
Dlaczego warto połączyć długopis 3D z kodowaniem?
Długopisem 3D dzieci wykonają wybrane elementy do gry, ćwicząc przy tym koncentrację uwagi, jak również percepcję wzrokową i motorykę małą.
Jak uczymy?
Przez zabawę – w ruchu i w działaniu
Różnorodnie – w zakresie języka, obrazu, dźwięku i fabuły
Na dywanie i w przestrzeni 3D – przy pomocy zadań i gier
Zabawy w Kodowaniu z długopisem 3D Banach:
Kodowanie z długopisem 3D Banach to osiem fascynujących zabaw rozwijających umiejętności logicznego myślenie. Dzieci poznają postać kraba, który przemierza morskie głębiny w poszukiwaniu muszli. W każdej z zabaw krab musi przejść labirynt, a dzieci będą mu w tym pomagać, kodując jego ruchy. Napotkają oczywiście przeszkody i będę musiały sobie z nimi poradzić.
Ćwiczenia w ramach każdej zabawy są ze sobą powiązane, ale nie trzeba wykonywać ich w jednym ciągu. Przebieg zabawy można dostosować do wielu i umiejętności dzieci.
Zabawy w grze uczą dzieci:
kodowania,
nawiązywania relacji rówieśniczych,
współdziałania z innymi dziećmi,
układania i rozwiązywania zagadek,
eksperymentowania i przewidywania,
określania kierunków i ustalania położenia przedmiotów.
Zestaw zawiera:
długopis 3D Banach Przedszkole z filamentem na start,
plansza do zabaw i układania labiryntów,
88 elementów kartonowych do budowania labiryntów i zadań,
8 kart pracy do wykonania długopisami 3D zwierzątek z zabaw,
„Banaszki” - ruchome, nakręcane elementy, które będą podstawą wykonanych długopisem 3D zwierzątek,
poradnik metodyczny z 8 scenariuszami zajęć.
Wykorzystanie Kodowania z długopisem 3D Banach to pierwszy krok w rozwijaniu umiejętności myślenia komputacyjnego u dzieci, czyli szukania rozwiązań problemu. Opiera się ono na:
dzieleniu zadania na mniejsze elementy,
rozwiązywaniu zagadek i łamigłówek,
określaniu istoty samego problemu,
pokazywaniu reguł i poprawnych rozwiązań.